top of page
חיפוש

הסיפור המופלא על המזוזות מיער אודם

בקשתו המפתיעה של הסבא לפני פטירתו בגיל מופלג (95), הפכה למעין צוואה כשסופר הסת"ם בדק את מזוזות הבית של בני המשפחה ונדהם!


כשהרב שניאור וילהלם משלוחי הרבי ליקנעם, קיבל את שיחת הטלפון בה הוא הוזמן לבדיקת מזוזות שגרתית בבית משפחת ממן ביער אודם - יקנעם. הוא לא שיער למה שיתגלה לעיניו בשעה שיפתח את קלף המזוזות.

פניית המשפחה אליו נעשתה בעקבות הסבא הישיש שימים ספורים לפני פטירתו, ביקש מביתו גב' ליזי ממן לשלוח לבדיקה את כל מזוזות הבית.

בקשת הסב נראתה תמוהה. מדוע פתאום עלה רעיון בדיקת המזוזות במוחו ומה גם שהמזוזות היו במצב חדש וכשרותם לא הייתה מוטלת בספק.


הרב שניאור שהינו סופר סת"ם מנוסה, הסיר את המזוזות וכשהחל לבודקן, הופתע להיווכח עד כמה בקשת הסב הייתה מוצדקת וחשובה: כחצי מכלל המזוזות היו פסולות! ושאר המזוזות גם הן, לא היו הוצבו כהלכה על פתחי החדרים.


'אין לי מילים לתאר את גודל ההפתעה' אמרה אם המשפחה כשראתה את התוצאות. 'אין ספק שהקדוש ברוך הוא הכניס לאבי את המחשבה לבקש ממני לבדוק את המזוזות, כדי שלא נשהה חלילה בבית עם מזוזות פסולות' סיכמה.


'הסיפור הזה מוכיח לנו עד כמה חשוב לשלוח את המזוזות לבדיקה לעיתים תכופות ובכך לוודא שהבית יהיה תמיד מוגן ושמור והברכה תשרה בו תמיד' מסכם הרב שניאור.


לבדיקת תפילין ומזוזות >> לחץ כאן












159 צפיות0 תגובות
bottom of page